søndag 17. juni 2018

Inspirasjon til sommerutfordringen - 3

Her er Trude Julies andre inspirasjonsbidrag
Sommer er sol og late dager så dagens kort er inspirert av det. Nok en gang har jeg lekt med Distress Oxides og embossing, denne gangen er embossingen gjort i gull. Stemplene som er brukt er fra Concord & 9th, sunshine turnabout. Jeg stemplet og embosset stripene først før jeg brukte 3 ulike gul/oransjefarger i inkputer og blenda sammen før jeg skvetta vann på for å få fram oksideringen. Tekststempelet er fra samme settet som stripene er fra, så bruket jeg en kjempegammel punch for å kutte ut ovalen som er montert på limputer.

Stempler: Concord  9th
Stempelputer: Versamark, Distress Oxides
Embossingpulter: Ranger (gullfarga)

Hovedinnlegget finner du HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar