torsdag 9. august 2018

Inspirasjon #1 - utfordring 3

Hei! Trude Julie her med litt inspirasjon til regnbueutfordringen, jeg eeeeeelsker regnbuer, så jeg har kost meg med å lage regnbuekort for å vise dere.

Dette kortet er ikke i tradisjonelt format, det er nemlig 6x12" rett og slett for å få plass til alle enhjørningene. Denne gangen har jeg brukt Dylusions sprayer for å gi farger. Enhjørningene er malt med de samme sprayene fylt på vannpensler (tips jeg plukket opp fra en video fra Dyan Reavley selv). Etter at jeg sprayet bakgrunnen og tørket akvarellarket, stemplet jeg med en stempelplate fra Stampendous. Enhjørningene er stemplet og die cut med stempler og dies fra Concord&9th (digger produktene deres). Bokstavene er die cuts fra et QuicKutz Grand alfabet (Espresso).

Håper du fant litt inspirasjon og blir med på utfordringen vår. Utfordringen finner du HER, og husk at du kan være med med maks 3 bidrag på denne utfordringen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar