lørdag 17. november 2018

Enkelt julekort, inspirasjon til utfordring 6


Heisann, i dag er det min tur til å inspirere dere til vår siste utfordring, som du finner her
Hvis dere er som meg som skal lage mange julekort, er det veldig greit at noen er litt enkle, skal du bli ferdig før julen er over.

Jeg har hatt full gjennomgang av alle scrappe sakene mine, og fått oversikt over alle julearkene min, planen var å ikke kjøpe nye i år, men det var helt til jeg fikk øynene opp for Studiolight. 
Men her har jeg brukt juleark fra papirdesign fra 2011, synes det er så kjekt å bruke skikkelig gamle design.

.
Jeg elsker den rosen fra prima, og kjøpte meg ganske mange pakker, siden prima har en til dens til å slutte å lage det jeg liker.


Noen ganger når du har en blomst som denne, kan faktisk jeg å klare min form for clean and simple hehe

Jeg har å kjøpt meg noen nye stempel, og dette sette med stempel og dies forelsket jeg meg fullstendig i. Jeg er nok ikke en raser med fargelegging, men jeg synes det er koselig. Laget god plass til å skrive på, synes det er litt av det som er koselig med julekort, å skrive litt mer en god jul og godt nyttår.


Jeg pynter alle sidene, synes det er koselig når det er julekort. 



Det var alt for i dag, ha en strålende helg.

God klemm fra DT Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar