torsdag 15. november 2018

Presentasjon av Kjersti Marie

Vi er så glade for å ha fått enda en flink designer med oss på laget.
Hun skal få presentere seg selv


Hei alle sammen


Jeg må først få takke Jorunn Elin og Trude Julie for tilliten med å velge meg som en av DT'ene her hos Scrap the Rainbow. Utrolig kjekt at dere synes at jeg med min stil kan være til inspirasjon for andre. Det varmer en scrappers hjerte ❤


Mitt navn er Kjersti Marie Øxnevad, 42 år gammel. Jeg er bosatt på Vormedal i Karmøy Kommune, dette er også plassen hvor jeg hadde min oppvekst fra jeg var 6 år gammel.

Jeg er gift og sammen er vi foreldre til to flotte jenter i alderen 12 og 18 år.
Min interesse for denne hobbyen startet etter at minstejenta ble født i 2006. Da dåpen sto for tur ble det aktuelt å lage invitasjoner og takkekort. Etter det har jeg vært "bitt" av basillen. Hadde en liten pause på noen år da vi tok på oss å overta mitt barndomshjem, oppussingen av huset tok det meste av tiden vår, og da ble scrappingen lagt på hyllen.
Jeg har alltid likt å være kreativ, så strikking er også en av hobbyene jeg koser meg med.
Når det gjelder hva jeg liker å lage og hvilken stil jeg har, må jeg vel si at jeg liker det litt romantiske. Duse, sarte farger er kanskje de fargene som ligger mitt hjerte nærmest. Prøvde meg i starten med LO'er men de senere år er det kortlaging jeg foretrekker. Noe av min stil vil vel også være at jeg liker å bygge kortet med " lag på lag", dette føler jeg gir kortet mer liv. Jeg kan lett prøve ut ulike teknikker og farger men må vel si, at jeg stort sett faller tilbake til det jeg vil kalle min egen stil.
Jeg er så heldig å få være med i en scrappe gjeng, som jevnlig møtes hjemme hos hverandre for å være kreative sammen. I tillegg drar jeg på scrappetreff så ofte jeg kan og når den lokale scrappe butikken arrangerer butikktreff. På disse plassene blir man kjent med andre som har samme interesse som en selv, man blir inspirert av hverandre, man deler erfaringer og ikke minst så får man vært sosial sammen med masse hyggelige mennesker.
Ellers finner jeg masse inspirasjon på nettet, da spesielt Instagram. Der inne er det jo bare å drømme seg bort.

Gleder meg til å dele min hobby med dere, og håper at den kan være til inspirasjon for deg.
















Klem fra Kjersti




Ta gjerne turen innom min


Instagram konto her: Mine hverdags glimt

2 kommentarer:

  1. Hyggelig å bli kjent med deg Kjersti :) Gleder meg til å følge dere og se det flotte dere lager :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Tone :) Har vært innom bloggen din mange ganger, utrolig hvor masse flott du lager. Blir kjekt å følge deg videre :)
    Klem
    Kjersti-DT Scrap the Rainbow

    SvarSlett