mandag 5. november 2018

Utfordring #6 JUL

Da var november her og det er tid for ny utfordring. November er jo den store julekortmåneden, det er da de fleste gjør en skikkelig innsats for å gjøre ferdig året julekort, eller esker til sjokolade, kaffe poser, kollega gaver ol,  så derfor er utfordringen:
Jul


Litt inspirasjon fra DT'ene:

Jorunn Elin

Jeg har koste meg på treff i helgen og har laget masse julekort og melkesjokolade esker

Mikke og Minni er dies som jeg har kuttet ut i flere farger og så klippet og puslet sammen
Bakgrunn er stensil fra Echo Park og 2 farger med Sparkle medium- glitterpasta
Hus rekken er dies som fulgte med et engelsk scrappe blad
God jul dies fra kaBoks


Melkesjokolade esken målene fikk jeg av Wenche Holmestrand
på treff på Bømlo. Dette er den beste jeg har brukt til denne sjokoladen.
Stempel fra Kort og Godt, Nuvo drops i hvit på taket og snøen.
Rådyr dies fra Marianne design
Stempel tekster fra Papirdesign
Pyntebær fra Kort og godt
Organsa bånd kjøpt på Kreta


Stempeltekst på innsiden fra Papirdesign


Noen enklere utgave av eskene med ark fra Studiolight
og dies fra By Lene


Og jeg bare elsker å lage julekort i størrelsen 10x10cm
Da finner jeg alltid reste ark som passer.




Trude Julie:
Denne gangen har jeg lekt meg med Gelliplate og lagd bakgrunner til julekort. For å få mønstre har jeg brukt diecuts fra dies og punsjer.

 Malingen jeg har brukt er Fresco fra Paper Artsy og Starlights fra Imagination Crafts for å få skimmer. Snøfnuggene og snøfnuggborden er punsjer fra Martha Stewart, hjortene og lykta er fra Sizzix Tim Holts. Julestemplene er fra Inkido og norsk Stempelblad. I tillegg er det pyntet med sølvklokker og sølvtråd fra Søstrene Grene


På disse kortene er det i tillegg til det som er nevnt over brukt: Sparkle Medium fra Imagination Crafts, stjernestensil og tekstdies fra kaBoks og Papirdesign.


Premien denne gang er


Frist for å bli med er 30 november 
Håper mange vil bli med oss i denne måneden.


Minner om reglene våre som dere finner HER



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar