onsdag 5. desember 2018

Utfordring #7 Pakkelapper

Tenk at det bare er 19 dager igjen til julaften. 
Ungene har startet på nedtelling med kalender og gleder seg nok masse til å åpne sine gaver med familien sin. Gaver er også så koselig å gi bort og mange av oss lager nok egne pakkelapper.

Og hvem sin gave det er, er viktig å få på plass. Så det ikke blir like stor forvirring som i 
sangen Snurre mei fra Putti Plutti Pot. Står det TIL eller FRA Julenissen på pakken som 
kommer til Ekspedisjons sentralen i eventyret.

Utfordringen i Desember er at vi vil se deres 

PAKKELAPPER


Inspirasjon fra designteamet


Jeg har kjøpt pakker med tag på butikken
og stemplet med forskjellige julemotiv.
Vekslet mellom farger på stempelputene.
Baksiden med et Til og Fra stempel fra North Star design



Kjersti Marie

Årets pakkelapper ble i år lagd i en fin dus rosa farge.
 Jeg har stanset papiret ut ulike størrelser av en 6 kantet dies.
Brukte hvitt, sølv og et dus rosa mønster ark. Satte disse sammen
og bygget dem lag på lag.


 På toppen plasserte jeg en stor papirsløyfe med en blank perle detalj.
Stanset ut en juletekst i hvitt og valgte sølv som bakgrunnsfarge.






Jorunn

Jeg har gjort det ganske enkelt og klipt på mønsterark og limt det på en kartong, limt på god jul og skrevet til og fra på baksiden. Arkene jeg har brukt er Heartfelt ,- snow kissed cillection.





TrudeJulie
Jeg har denne gangen lagd tilfralapper med dies fra Kort og Godt, synes de blir så rene og fine. Det er brukt rød og blå Bazzill og akvarellark + sølvark. På baksiden har jeg stemplet et rundt til/fra-stempel fra North Star Design.




Premie for Desember.



 Frist for å levere bidrag er 30 Desember kl 20.00

Minner om våre regler som dere finner HER


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar