lørdag 1. desember 2018

Vinner November



Da var vi ferdige med november og har trukket en vinner som får premien, og her har vi fått hjelp fra random.org:




Bidrag nr. 30 er Heidis flotte sjokoladeeske:



Gratulerer! Ta kontakt på mailen vår så sender vi premien til deg


Favoritter til designteamet

Jorunn Elin har valgt seg Tone sitt herlige og flotte kort.
Jeg liker så godt dette enkle kortet med stempel tekst på svart bakgrunn.
Og de rutene gjør kortet så fullt av julestemning


Trude Julie har valgt Katrines runde julekort i grønt.
Jeg har så sansen for bruken av diecuts og at det er grønt, og det skader jo ikke at det ikke er firkanta heller da.

Jorunn 
Med engang jeg så dette kortet, trakk jeg på smilet, og fikk sommerfugler i magen. Tenkte på da jeg var lita og var ute å lekte i snøen på selveste julaften, og syntes timene gikk alt for sent. Synnøves Friminutt har laget dette fantastiske kortet.



Kjersti har valgt seg ut det lekre sløyfekortet til Inger Marie.
Sløyfekortet er veldig flott 
Kortet har flotte fargekombinasjoner og masse flotte detaljer .



1 kommentar:

  1. Tusen takk Kjersti for at du valgte mitt kort :)
    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett