fredag 25. januar 2019

Inspirasjon 5 - Alt er lov

Da var det på tide å vise fram litt mer til inspirasjon.


En av mine gode kollegaer skal slutte og i den anledning var det fint å kunne lage et kort til henne. Selve kortet er liftet av Jennifer McGuire, ble veldig inspirert da jeg så et liknende kort (med samme stempel).
Materialer:
Stempel: Altenew og eget
Blekk: Altenew og VersaFine
Papir: Fabriano akvarellpapir (hot press) og Bazzill i svart og kraft.

De siste månedene har det stor sett gått i julekort og tag'er, så når jeg nå trenger flere gratulasjonskort var det greit å bruke "Positiv negativ"-teknikken til Åshild Halvorsen, da får man to kort ut av en diecut.
Materialer:
Dies: Papirdesign, Ukjent
Spray: Dylusions i gult og grønt, Tattered Angels Glimmer Mist (Pearl)
Papir: Fabriano akvarellpapir, Bazzill (hvit og svart), Echo Park transparent
Annet: UTEE (tykt embossingpulver) på det svarte gratulerer diecut'et for å få glans.



Jeg er inne i en periode med å lage barne kort.
Og det er litt rart siden minsten hos meg er blitt 15 år.


Mønster ark fra FabScrap
Stempel fra Huldra designstudio
Gratulerer laget med Dymo tape


Dies Gratulerer fra Papirdesign
Dotter fra mange forskjellige leverandører
Mønsterark. Ukjent

Utfordringen går til 30 Jan, kl 20.00
Den finner du HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar