torsdag 21. februar 2019

Inspirasjon Bingo




Da jeg skulle lage inspirasjon til dere nå på tampen av måneden,
 valgte jeg denne raden på bingobrettet vårt:
DOTT, HJERTE, WASHITAPE

Min datter skulle i dobbel 13 års bursdag i helgen - skikkelig tenåringsbursdag. 
Jeg valgte å lage like kort til bursdagsbarna og gikk for klare og friske farger...litt vår stemning i fargevalget.


Kortbasen ble lagd som en medaljong.
 Den ble pyntet med ulike mønsterark, washitape,dies og border.
  Øverst på medaljongen hadde jeg et bilde, navne -tag og en miks av blomster i ulike farger.


Medaljongen fikk en løkke av silkebånd som vi festet rundt
 toppen av en glassflaske med Coca Cola.
Dette ble et artig bursdags kort og falt i smak hos tenåringsjentene :):)

Håper du blir med på måneds utfordringen, den finner du her






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar