søndag 3. februar 2019

Vinner #8 Alt er lov

God mandag alle sammen.
Vi vil takke alle som har levert bidrag i Januar og er nå klar for å trekke årets første vinner.
Så utrolig mange flotte bidrag som ble levert.


Vi har fått hjelp av Random til å trekke ut en vinner

-

-




og bak nr 36

så finner vi Anne-Eddie

Hun leverte denne flotte tagen. Ta gjerne en turen inn i bloggen hennes og se det flotte hun lager


Gratulerer så mye som vinner.
Ta kontakt med oss på epost scraptherainbow@gmail.com
så sender vi premien til deg.


Designteamet har valgt ut hver sin favoritt


 

Jeg har valg ut Renate sin Twisteske
Likte veldig godt måten hun har fargelagt chipboard stjernen,
samt de sterke fargene i diecutene mot kraft kartong esken.




Min favoritt i denne månedens utfordring hvor temaet er: Alt er lov
Anitas Papirhule
Jeg likte godt denne flotte nyfødt eksplosjonsboksen , 
den er lekkert pyntet både inni og utenpå. 
Artig med koppen inni boksen. Flotte stemplede tekster og likte 
godt den perledetaljen på utsiden.




Min favoritt denne måneden er Kristinas flotte oransje kort. Jeg digger den friske fargen, de håndlagede blomstene og bruken av sekskanter på gjenbruksplast.





Min favoritt denne måneden er Bente Heidi sitt flott Valentines kort. Blendingen av fargene, oppsettet og ikke minst at hun har laget en video, jeg elsker å se på norske videoer.






1 kommentar:

  1. Tusen takk for at du valgte esken min som favoritt, Jorunn Elin <3

    SvarSlett