lørdag 9. mars 2019

Inspirasjon Vår- grønt og gult

For noen helger siden så var jeg på scrappe hyttetur med herlige venninner.
Ble mye skravling og latter men fikk da laget meg noen nye ATC kort også.

Denne serien er laget med ark fra MME
Plasserte kortene inn mot hverandre og embosset med et stempel fra Marianne design.
Gul Sparkle medium- glitter pasta er brukt med en stensil.
Tegnet rundt kanten med svart penn


De søte uglene og tekstene er stempel fra fra Aall & Create.
Uglene ble stemplet på et bakgrunns ark jeg hadde laget med Oxide
Med vannpensel så påførte jeg litt ekstra farge på nebb, hjerte og vingene.




Planen min for ATC kortene er å bruke dem som en del på et større kort.
Å lage ATC inspirerer meg til å teste ut teknikker og prøve nye kombinasjoner
av produkter jeg har i min samling. Et kort skal ha størrelse 2.5x3.5 inch

Håper dere ble inspirert til å bli bli med på vår utfordring i Mars
Den finner du HER

Ha en fin lørdag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar