torsdag 4. april 2019

Utfordring #11 - Konfirmasjon

Da var vi inne i april, og vi sier som Bjørnstjerne Bjørnson "Jeg velger meg April". Siden april og mai er høysesong for konfirmasjoner ønsker vi å se prosjekter laget med det som tema, det være seg LO fra konfirmasjon, gratulasjonskort til konfirmanten, invitasjoner eller liknende, så lenge det handler om konfirmasjon kan du bidra.

Premien for April

Her ser dere hva vi designere prøver å inspirere dere med:


Jeg har laget 2 helt enkle kort som kan gis til både gutt og jente.
På det øverste har jeg stemplet bakgrunnen med dette kule sko stemplet fra Kort og Godt
Tekst dies fra Papirdesign og noen dotter et alt som er trengs.

På det nederste kortet har jeg klippet ut skoene og limt de over hverandre
Tekst dies fra Papirdesign og dotter





Mitt bidrag denne måneden er et kort lagd i størrelsen 15x15 , hvor
fremsiden av kortet er brettet midt på .Kortet ble pyntet med en stor rød ramme for å skape et litt annerledes preg på kortet.


Bildet som er brukt er av en pike med masse blomster i håret 
og disse er i mange ulike farger. 
 Dette ble utgangspunktet  for valg av mønsterark og blomster sammensetningen på kortet.





Jeg har laget et enkelt konfirmasjons kort, jeg elsker dette arket fra studiolight, fra vår serien de hadde i fjor.



Jeg har denne gangen laget to ganske forskjellige konfirmantkort, først et i mixed mediastil til gutt med diecuts fra Papirdesign, Kort og Godt, Tim Holtz og Cheery Lynn, stempler fra Papirdesign, washitape og diverse spray og ting som lå på pulten.


På jentekortet har jeg brukt en bakgrunn jeg lagde for lenge siden med Distress Ink direkte på Tim Holtz stensil som ble sprayet lett med vann og lagt på en stor tag. Det er brukt stempel fra Altenew, diecuts fra Papirdesign og bakers twine.


Da håper vi dere blir med på utfordringen vår

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter




2 kommentarer:

  1. Herlig utfordring, og kjekt at Jorunn Elin ble inspirert av mitt kort også :) herlig å bli inspirert og inspirere andre :) gleder meg til å delta denne gangen også

    SvarSlett