onsdag 17. juli 2019

Sommerinspirasjon

På tide med litt mer inspirasjon til sommerutfordringen. Denne gangen ble jeg, Trude Julie inspirert av en ny utfordring jeg fant på Instagram, nemlig #gardenpartychallenge og den første utfordringen går ut på å lage et kvadratisk kort med rosa, tekst, søm og insekt. Det passer da ypperlig med vår utfordring med sommerlige farger og egenlagd bakgrunn. 
Jeg har brukt et stort sommerfugl stempel fra Tattered Angels og embosset på akvarellpapir før jeg har brukt diverse fargepulver og stemplet med et tekststempel fra Papirloftet. 

På dette første har jeg brukt Infusions fargepulver i fargen "Are you Cerise", bikakedies fra Cheery Lynn og stifter fra en liten stiftemaskin.

Kort nummer to er farget med Brushopulver i fargen Alzarin Crimson, stemplet med diverse sommerfuglstempler fra Cavallini, og bikakediesen fra Cheery Lynn er brukt her også.


Det tredje kortet har "Are you Cerise" Infusionpulver, stempler fra Cavallini og Inkadinkadoo.

Da håper jeg du finner litt inspirasjon til å være litt kreativ uansett hvilket sommervær som er der du er. Utfordringen finner du her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar