søndag 21. juli 2019

Sommerinspirasjon


Hei

Sommeren flyr avsted og den siste ferieuken står for tur for meg.
Her hjemme har det vært litt hytteliv, storbyferie og masse
 kos sammen med familie og venner💛💛 ....
med andre ord en perfekt ferie.

Det har blitt mindre scrapping i sommer enn hva jeg hadde ønsket,
 men jeg har bare ikke nok timer 
i døgnet:):)

 Min sommer inspirasjon er dette rosa/sorte bursdagskortet,
 hvor jeg har lekt meg med litt forskjellige materialer for å skape denne bakgrunnen. 


Valgte hvit som bakgrunnsfarge hvor jeg først stemplet med ulike
 stempelmotiv rundt på bakgrunnen.
 Etterpå brukte jeg stensil som har småruter og fylte den med 
gesso for å få løftet strukturen i bakgrunnen.
Når gesso`en var tørket tok jeg litt rosa og hvit maling som jeg smurte litt ut
 over stemplingen og gesso`en med fingrene .
 Jeg følte dette gav kortet et litt røft preg.


Over bakgrunnen har jeg lagd ulike paneler med washi tape og "perlerader" , og på toppen et
bilde som går i sort/hvitt for å få frem bakgrunnen i kortet enda mer.



Håper du har kost deg masse på scrapperommet i sommer og håper at du har lat deg inspirere til å delta i vår utfordring. håper på et bidrag fra nettopp deg💓💓

Sommerhilsen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar