torsdag 1. august 2019

#14 August Alt er lov

Takk for de flotte bidragene vi fikk i Juni og Juli.
Vinner og Favoritter kommer i eget innlegg om noen dager.

Velkommen til August
Dagene fremover mot skolestart for ungene
er travle, så vi gjør det helt enkelt

ALT ER LOV
Frist er den 30 kl 20.00

Premie
Ark pakke 6"6 ark , sequins og washi tape.




Inspirasjon fra Designteamet



Jeg har kost meg med å lage et kort til min niese som fyller 18 år.
Her har jeg kombinert forskjellige ark fra Maja Design sin serie Demin & Girls.


Kortet åpnes på midten og har en pengelomme nederst.






Et kjapt restekort i 10x15 cm
Digger dette stemplet og tekstene fra Kort og Godt.




Denne gangen har jeg lekt meg med snurrestempler fra Concord&9th, eller turnabout som de kalles, settet jeg har brukt denne gangen heter noe sånt som «in stitches» og jeg har laget kortene samtidig, det til høyre er nemlig andregenerasjonsstempling. Helt ærlig er vel det sarte kortet favoritten min. Blekket det er stemplet er Versafine Clair.





Jeg har laget et tagskort med masse blomster i rosatoner.
Ark fra Maja design.
Blad dies fra Jooy craft 




Denne gangen har jeg lekt meg litt med restepapir
 og så prøvde jeg meg på å lage alle papirblomstene selv. 
Dette kan virkelig anbefales.


Å lage blomstene selv er en fin ting å gjøre for å redusere restepapir lageret og 
samtidig får du lagd blomster ingen har maken til.








You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

1 kommentar: