mandag 5. august 2019

Vinner Juni - Juli

Tusen takk til alle som leverte bidrag til oss i Juni og Juli. 
Kjekt å se at dere også koser dere med hobbyen i ferien.

Vi har trukket en vinner med mr.Random og det ble nr 19 som vant denne gang.

 



-





og bak nr 19 

Finner vi Ingunn
Gratulerer så mye



Ta kontakt med oss på scraptherainbow@gmail.com for premien din


Designteamet har valgt sine favoritter blant bidragene som kom inn.



Jeg valgte meg dette kortet til Guri som min favoritt.
 Likte veldig godt den flotte bakgrunnen hun hadde lagd, stempelteksten og de flotte farge sammensetningene.




                            Min favoritt denne gangen ble det fargerike og stilige kortet til Renate.



Trude Julie har valgt  Bente Heidi sine kort som favoritt




Jeg har valgt meg Graciela sitt kort denne gangen
Fikk sommerfølelse med denne dama som sitter i morgenkåpa, 
og tenkte at det kunne vært meg på trappa for å lese nyheter en feriedag.
Flott bakgrunn og herlige farger-


Gratuleret til alle sammen

Ny utfordring i August er: Alt er lov
Blir med oss på denne HER

3 kommentarer:

  1. Stas å finne kortet mitt blandt favorittene :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer Ingunn and congrats to the top picks too. Hugz

    SvarSlett
  3. så kjekt å se kortet mitt blandt favorittene! takk :)

    SvarSlett