torsdag 21. november 2019

Inspirasjon November


Nå når jeg skal lage en inspirasjon til dere må jeg velge å lage det i en farge jeg elsker.. det blir jo selvfølgelig i rosa. 
Nå skal det sies at jeg ikke har lagd julekort i den fargen før, så dette var artig


Jeg startet med å velge meg ut et bilde i de fargekombinasjoner jeg ønsket, kikket igjennom papirene mine og fant noen som kunne passe godt. 


Jeg bygge disse panelene opp med 3D puter og fester bildet øverst. 
Stanser ut en papirblonde til å ha under det ene panelet noe som gir et søtt preg. 


Kortet blir pyntet med ulike blomster i rosa toner og en liten bjelle lager en fin effekt. 
Stanser ut en tekst dies som festes like ved bildet og blomstene. 

Håper du liker den kjekke utfordringen vår og lar deg inspirere til å sende oss et bidrag. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar