mandag 4. november 2019

Vinner Farsdag/maskulint


Vinner for oktober er klar
og ble trukket ut med random








Gratulerer så mye til

Tove T Ryd som vant med dette kortet


Send oss adressen din på epost til scraptherainbow@gmail.com



Designteamet har valgt ut sine favoritter



Min favoritt under november utfordringen "Farsdag/maskulint "ble det 
Ane Lene sitt bidrag (nr 23) jeg falt for.


Kortet var flott pyntet  både utvendig og inni i flotte farger. det var brukt kule mønsterark
og jeg likte veldig godt den røffe tekst og tall dies`en som er brukt.



Jeg har valgt meg Graciela sitt bidrag.
Så triste fisker, men allikevel så kule og herlig.
Fint oppsett og enkelt.





Min favoritt denne gangen var Katrines herlige herrekort, digger fargene og bruken av stjerner.




Min favoritt er dette kortet laget av Guri
Så kreativ og stilig med ølkorkene. 



2 kommentarer:

  1. så gøy å bli valgt som favoritt! tusen takk :) og gratulerer til de andre også :)

    SvarSlett
  2. Takk for at du valgte mitt kort som favoritt Trude Julie. Veldig gøy :)

    SvarSlett