fredag 17. august 2018

Inspirasjon 3 - regnbuefarger

Heisan! da var det på tide å vise fram et nytt prosjekt for å inspirere dere til å lage noe med regnbuefarger.

DT Trude Julie



Denne gangen viser jeg et kort som har tatt tid å få ferdig, ikke fordi det er komplisert, men rett og slett fordi jeg var så fornøyd med bakgrunnen så jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle pynte kortet. Bakgrunnen er laget med en stensil fra Kaiser Craft og Brusho fargepulver. Dette er "negativen", dvs. jeg lagde en annen bakgrunn først og etter at den var drysset med Brushopulver og sprayet med vann, flippet jeg bare stensilen over på et annet glatt akvarellark. Sommerfuglen er fra et sett fra Stampers Anonymus, Tim Holtz, og stemplet med Imperial Purple VersaFine stempelpute. Jeg brukte den samme stempelputa på tekststempelet, som jeg dessverre ikke husker produsenten av.


DT Jorunn Elin

Jeg har fått handlet meg noen av de nye stemplene til 
Huldra designstudio og falt for disse lekne Apekattene og tekstene som hører til

Kortene er 10x10
Figurene er fargelagt med Distress Markers og vannpensel
Arkene i regnbuefarger har jeg hatt liggende en stund






Håper du blir med på utfordringen vår som du finner HER. .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar