onsdag 13. november 2019

Inspirasjon utradisjonell jul

Her kommer litt inspirasjon til utfordringen vår nå i november, utradisjonell jul fra Trude Julie.
Jeg var på scrappetreff i begynnelsen av november og da fikk jeg lagd endel julekort. De fire første er i samme stil, basert på elementer fra FabScraps nydelige serie. Oppsettet på det første kortet, hvor jeg har brukt vimpeldies fra Kort&Godt er fra et kort av Kristina Røst. På de tre andre kortene er det brukt elementer fra en ephemerapack og bølgepapp.

 På det siste kortet har jeg bruk produkter fra Papirdesign, kartongen er fra Bazzill og diesen for å kutte formen er fra Studio Light, resten er Papirdesignprodukter, Arket med kjøttmeisene er bare så skjønt!
Da håper jeg at du ble litt inspirert til å delta på utfordringen vår, som du finner her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar