lørdag 5. januar 2019

Utfordring #8 Januar 2019 - Alt er lov

Nytt år, nye muligheter for kreativitet, det kan være litt vanskelig å komme i gang igjen etter jul, har vi ikke alle erfart det? Så denne gangen legger vi ingen føringer for bidragene,
   ALT ER LOV!

Her er det vi vil vise fram først.

DT Jorunn Elin

Jeg har kost meg med å lag kort til en flott dame som fyller 70 år
Arkene og bildet er fra Graphic45.


 Dette året starter med 50 års dagen til en venn. Hans interesse er å skru på gamle biler og da syntes jeg klippe arket fra Studiolight passet så godt.


DT Jorunn

Da jeg gikk igjennom samlingen min med mønster ark for å lete etter inspirasjon, kom jeg over disse lekre arkene til Lemon craft, måtte jeg bare lage noe ut av dem, da ble det litt lag på lag.



DT Kjersti Marie

Nå står det nye året foran oss
og vi kan ønske 2019 velkommen.

Jeg har lagd et sløyfe kort til en venninne som jeg virkelig setter stor pris på.
Det er første gang jeg prøver meg på denne utførelsen , må si at dette var et artig kort å lage.
Tenker det blir flere av dem , i ulike farger og til ulike typer anledninger.
 






DT Trude Julie
Jeg fant fram et ark som jeg opprinnelig ikke likte i det hele tatt, det var et gammelt ark fra Heidi Swapp som var trykket med embossing blekk. Jeg hadde lekt meg med diverse Brusho pulvere og stensiler og det hele ble bare så rotete at jeg bare la det til side. Når jeg da ryddet litt her i romjula, fant jeg ut at det kanskje ikke var så aller verst, i alle fall ikke om jeg kuttet det ned til kortstørrelse. Die cuts'ene er limt lag på lag (4 lag totalt) før de ble embosset med UTEE og så drodlet jeg litt rundt.
Her er det en annen del av arket som er brukt, stempelet er et jeg sikkert har hatt i 10 år, for det er fra Papirloftet.

Premie

 

Utfordringen går til 30 Januar kl 20.00
Minner om reglene våre for å delta. De finner dere øverst .




1 kommentar:

  1. Her kommer litt bidrag https://trineballerineblog.wordpress.com/2019/01/27/kalendere/

    SvarSlett