onsdag 9. januar 2019

Inspirasjon 1 Alt er lov

Alle liker vi utfordringer som sier Alt er lov
Det gjør jeg som designer også. Og spesielt når man har laget kort og andre prosjekter med jul i flere uker. Da er det så herlig å bare lage ting som ikke har en plan. Ta ting som det kommer og kun kose seg med alt det flotte vi har av stasj, stempler og pynt i samlingen vår.



På dette kortet har jeg brukt stempler fra Huldradesignstudio
 og kombinert det med en stil jeg lærte på kurs i fjor vår.


De hvite bladene, sommerfugl og rammen er laget av Paperclay-papirleire
Blomstene er fargelagt med vannpensel og distress puter og klippet ut for hånd.
Dies er en blomst fra Memorybox og hjerte bakgrunnen er ukjent


Dette kortet har jeg stemplet en bakgrunn rett på kortbase.
Bildet er fra Pinterest og kortet er kun pyntet med dotter.
Stempel tekst er fra Huldradesignstudio.


Håper du fant litt inspirasjon hos meg i dag og blir med på vår utfordring.
Den finner du her


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar