tirsdag 9. oktober 2018

Inspirasjon til utfordring 5 - rosa og sløyfe (1)

Da var det på tide å vise et par kort som inspirasjon til rosa sløyfeutfordringen. Disse kortene har jeg tenkt og planlagt en stund så når jeg endelig satte meg ned og lagde de, tok det ikke så veldig lang tid. Bakgrunnen er lagd ved å stemple et hjertestempel fra Unity, Love in the Background med Versamark stempelpute og embosse med blankt embossingpulver, så har jeg brukst "smooshe"-teknikken med 2 ulike rosa Distress Oxide puter, Spun Sugar og Picked Raspberry. Motivstemplene er også fra Unity, Love to Go og Flutters to go, de er stemplet med VersaFine Onyx Black og fargelagt med de to Distress Oxide fargene. Sløyfene er laget med blekrosa organzabånd.
Nå har jeg bevist latt være å ta med noe tekst, det er jo ikke alltid man trenger gratulasjonskort, av og til er det greit bare med en liten hilsen. Disse to kortene vil bli, osm de andre inspirasjonskortene denne månedenbli donert til kortsalg til inntekt for Kreftforskning.


Da håper vi at dere blir med på utfordringen vår, som dere forøvrig kan finne her.

Hilsen DT Trude Julie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar