mandag 12. november 2018

Presentasjon av Jorunn

Vi er så heldige å ha fått med oss 2 nye designere på teamet vårt.
Vi gleder oss masse til at de skal være med å inspirere lesere og våre bidragsytere med sine prosjekter i månedene fremover.

Først ute er Jorunn.

Hei, Jeg heter Jorunn Langås Andreassen, jeg bor i Stavanger med mann, 2 barn og vår sære katt Anna. Jeg har ei Bonusdatter oppe i nord.
Jeg har scrappet siden 2010, da bestisen min «lurte» meg litt til å starte med scrapping, og jeg er henne evig takknemlig. Jeg elsker å være kreativ, før var jeg mer, nei det kan jeg ikke, nå er det mer, det har jeg ikke prøvd før så det har jeg lyst til å teste. Å jeg har lært meg til å ikke bruke ordet ALDRI, fordi det skjærer seg hver gang.
Jeg har vært DT for Scrappiness, Project Life Norge og Canvas Corp, og har en kreativ gruppe på facebook som heter ArJos. Har hatt et års pause og vel så det, da jeg fikk lyst til å være med å inspirere igjen. Heldigvis for meg hadde Trude Julie og Jorunn Elin lyst til å ha meg med på teamet, jeg virkelig gleder meg til å være med hos Scrap The Rainbow.
Jeg har ingen spesiell stil, hva som en inspirerer meg i øyeblikket, og jeg lager alt mulig, fra ATC, Tag, kort, PL, LO, lerret, Bare fantasien som setter en stopper.
Jeg skulle legge ved noe jeg har laget som jeg synes viser meg best, så her kan du se litt av det jeg har laget.












Hvis du vil lære meg bedre å kjenne, kan du finne meg her på bloggen, instagram

God klem fra Jorunn


Neste designer blir presentert senere i måneden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar