søndag 9. desember 2018

Inspirasjon 1 Pakkelapper

Jeg er snart ferdig med å handle inn julegavene mine og lager alle Pakkelappene våre. 
De varierer litt i design, men er holdt så enkle som mulig. 

Jeg elsker dette stemplet fra Jofy og må lage pakkelapper med dette hvert år.
Jeg tar frem masse små biter av juleark og stempler med svart pute. 
Etterpå så klipper jeg ut hver pakke for seg og limer dem sammen på tagen.  
Tegner så rundt kanten to ganger og stempler God Jul.


På denne varianten så har jeg brukt stensil og Sparkling medium på bakgrunnen. 
Enkelt pyntet med tredekor fra Rayher og diecut med God jul.


Disse har fått samme bakgrunn, tredekor - julebiler fra Rayher og 
tekst jeg har laget selv på pc og printet ut på aquarell ark.


Utfordringen finner du HER

Juleklem fra DT Jorunn Elin 

1 kommentar: