tirsdag 5. februar 2019

Utfordring #9 Bingo

Da er vi klare for å spille bingo i Februar.
Her velger du en rekke: enten vannrett, loddrett eller diagonalt
Og med ordet Hjerte i midten så er vi klare for både Morsdag og Valentine dagene.





Premie
Stempler fra Unity stamps
+ pose


Desigmteamet har masse flott inspirasjon å vise




Jeg har brukt chipboard, dotter og stensil. Jeg brukte stensil og Light modeling paste,
der kommer farger frem som er under og det liker jeg.

Jeg har malt med noen av sprayene mine, og så sprayet vann på, slik at det renner litt utover.


På chipboarden har jeg brukt min nye glitter kiss, som er i serien til Metallic gilding polish. 




På bingobrettet valgte jeg den nederste vannrette linjen som inneholdt:
figur i papirleire, washitape og diecut.
På kortbasen ble det dekorert et bladmotiv 
med Sparkle Medium
og et par vannrette linjer med washitape.




Øverst dekorerte jeg med papirleire rammen, swirl dies og siste detalj ble blomster pynten langs rammen.




Jeg har laget 2 kort og kost meg masse meg disse ordene i bingobrettet.

På første kortet har jeg valgt loddrett
Stensil, blonde og diecut


Det andre kortet har jeg valgt ut en annen loddrett rekke
Dotter, hjerte og washi tape



Jeg valgte å ta en av diagonalene, nemlig Chipboard /wood veneer, hjerte og diecut. De to første kortene viser eksempel på positiv/negativ 2-for-1 teknikk. 


Det tredje kortet er laget i samme stil, bare med litt andre farger. Her er hjertet et som er punchet ut som del av en bord (egentlig søppel som nå er brukt til noe dekorativt).



Minner om at fristen denne måneden blir 28 Feb kl 20.00
Kos dere med utfordringen vår .



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar