mandag 4. mars 2019

Vinner #9 Bingo

Tusen takk til alle dere som ble med oss på
å spille Bingo i februar.
Ny utfordring kommer den 5 Mars

Vi har fått hjelp av Random til å trekke en vinner

-


-



Og bak nr 13 så finner vi


Lisbet


Ta turen innom hennes blogg Her

Gratulerer så mye
Ta kontakt med oss på epost for premien din
scraptherainbow@gmail.com


Designteamet har valg seg ut sin favoritt blant innsendte bidrag


Jeg har valgt Tone sitt bidrag, det er enkelt og veldig flott.  Jeg vet hvor mye arbeid det er bak enkle kort, disse kortene er noe jeg bruker lengst tid på.




Jeg valgt Synnøve sitt søte kort med bamse og ballonger som favoritt i Februar. Og denne brettetekniken er så fin med vindu.




Min favoritt denne måneden er Meides sommerfuglkort, bare elsker sommerfugler og fargene på dette kortet er bare herlige.




Jeg falt pladask for det søte Valentine`s kortet til Bodil, bidrag nr 4.
Elsker fargevalget og måten hun har bygget opp kortet med stempeltekst, blonder og blomster.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar