tirsdag 9. april 2019

Nytt DT-medlem!

Vi har fått nytt DT-medlem! Så her er litt info om henne:


Mitt navn er May-Runa Johansen. Jeg er 33 år og bor på Ramberg i Lofoten. Er gift, hjemmeværende mamma til to jenter på snart 8 og 5 år.
 Begynte å lage kort i 2012 etter å tilfeldigvis sett en video av cuttlebug på YouTube. Siden da har jeg vært helt hekta! Stilen min er preget av vintage, romantisk, blonder og «lag på lag» Er også veldig glad i sommerfugler.
 For meg er kortlaging litt mindfullness, litt egentid som også gir meg ny energi på en måte. Så er det også en hobby jeg deler med jentene mine. Veldig koselig å sitte rundt stuebordet og lage kort sammen med dem.
 I 2018 ble jeg DT for Nordsalten hobbyklubb. Og nå er jeg så utrolig heldig som har blitt DT her hos Scrap the Rainbow også! Jeg håper mine kort kan være til inspirasjon. Gleder meg så til å se deres bidrag på utfordringene her i bloggen!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar