mandag 1. april 2019

Vinner utfordring#10 Vår- gult og grønt

Da har vi trukket vinneren for utfordring#10 og det ble



Anitas Papirhula med dette lekre påskeegget


Ta kontakt med oss på mail, så sender vi premien
scraptherainbow@gmail.com 

Designteamet har valgt hver sin favoritt av alle bidragene som har kommet i Mars.


I denne månedens utfordring velger jeg meg bidrag nr 13- Ane-Lene  som  min favoritt.
 Synes hun har vært kreativ med utseende på kortet . Hun har lagd flott bakgrunn og jeg likte godt den artige detaljen med shaker box med godis.





Jeg har valgt meg Synnøve sitt kort.
Likte så godt de hvite panelene, dottene og skoene i gult.
Hennes blogg finner dere her





Jeg har valgt meg Kristin L sitt maskuline bursdagskort, syns det var så herlig med sekskantene og den maskuline pynten i farger som ikke er spesielt maskuline i seg selv.
Hennes blogg finner du her



Jeg valgte meg Guri sin vår tag, jeg falt pladask for den da jeg så den første gang.  Den har så mange fine detaljer, om du vil inn å se alt det fine hun lager, finner du Guri her.



3 kommentarer:

  1. Congrats to the lucky winner and top picks. Hugz

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren og så gøy at mitt kort ble valg ut!

    SvarSlett
  3. Gledelig å sjå mitt bidrag som favoritt :)

    SvarSlett