mandag 3. juni 2019

Vinner av #12 Bryllup

Da var mai omme og vi har trukket en vinner, denne gangen ble det:


-


Som er Guri med dette flotte kortet:
Ta gjerne en titt innom i hennes blog her


Gratulerer som vinner
Ta kontakt med oss for premien din på epost
scraptherainbow@gmail.com


Designteamet har valgt seg sine favoritter



Jeg har valgt meg Hege Annie`s bidrag som min favoritt (bidrag nr 2 )


Det jeg liker ved kortet er fargesammensetningene 
som harmonerer så godt sammen i både papir, bilde og sommerfugler.
 Ekstra fin detalj med sommerfuglene som skaper en dybde i kortet.


May Runa
Min favoritt denne gangen er Heidis bidrag:



Min favoritt denne gangen er Gracielas kule bryllupskort, jeg digger at det er så humoristisk med froskeprinsen kombinert med den duse bakgrunnen.


Jeg har valgt Tove T Ryd sitt bidrag som vi fikk på mail
Likte så godt de duse fargene på arket og blomstene,samt formen på kortet



Ny utfordring som går over 2 måneder juni og Juli finner du her 
Det er lov å levere 6 bidrag på denne utfordringen som stenger 30 Juli.

Hilsen
Trude Julie, Kjersti Marie, May-Runa og Jorunn Elin

4 kommentarer:

  1. Så stas å sjå kortet mitt som vinner :)

    SvarSlett
  2. Congrats to the lucky winner and top picks. Hugz

    SvarSlett
  3. Så kjekt å bli valgt som favoritt! takker :)

    SvarSlett
  4. Så artig å bli valgt som en av favorittene. <3 Takk!
    Gratulerer til vinneren av utfordringen og til de andre valgte favorittene! :)

    SvarSlett