torsdag 25. juli 2019

Sommer inspirasjon

Sommer, sommer og sol... 🌞
ja jeg håper iallefall at alle har fått litt av dette i løpet av ukene som
er gått siden skolen tok ferie.

I dag har jeg to kort å inspirere dere med.
Hovedinnlegget til utfordringen finner du HER

På det første kortet er bakgrunnen laget på transperent ark.
Jeg har festet en stensil til arket og dratt over 3 farger
med Sparkle medium- glitterpasta. Når dette er tørt så drysser det ikke
noe glitter av og lager en så fin effekt.


PÃ¥ mitt andre kort er bakgrunnen laget med Distress Oxide
SÃ¥ har jeg stemplet med hexagone stempler fra Altenew tett i tett.
Noen mindre hexagone stempler er embosset
og det samme er steksten fra Kort og Godt.


Er du interissert i Sparkle medium produktet jeg har brukt ?
Det finner du i mange flotte farger hos Hobbygarasjen.no
Her er et lite utvalg. Link til produktet



Sommerhilsen fra DT


1 kommentar: