mandag 21. oktober 2019

Inspirasjon Farsdag-Maskulint



  Denne helgen har jeg vært
 sammen med mine gode 
scrappevenner på scrappetreff, eller damelan som vi også kaller det.

Dette er for meg helger fylt med
 masse kreativitet, inspirasjon, 
gode samtaler, diskusjoner og
 store mengder med latter.
Så gleder meg allerede
til høstens høydepunkt,
 nemlig scrappetreff 
med Scrap4fun i nabobygda Kolnes.

På helgas treff fikk jeg lagd to nokså 
like maskuline ungdomskort 
i litt ulik farge.

Brukte ferdige bilder fra Dixie Craft,
 lagde paneler i ulik størrelse
 med tynn kork bakom mønsterpapiret. 
Stanset ut en mønster dies i tynn kork
 som jeg syntes fikk frem det litt 
                                                                   maskuline preget.


 Stemplet opp en liten gratulerer tekst på en tag som er festet bak motivene på kortene. 


Håper du lar deg inspirere og deltar på denne kjekke utfordringen vår. 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar