fredag 4. oktober 2019

Vinner September og favoritter


Tusen takk til alle som deltok på vår utfordring i september.
Kjekt å se hvor forskjellig vi løser oppgaven

Random har trukket en vinner





Bak nr 17 så finner vi Benedicte Olaisen


Gratulerer så mye som vinner
Ta kontakt med oss på epost scraptherainbow@gmail.com
Om vinneren ikke melder seg innen 14 dager så går premien til en annen mnd.




Designteamet sine favoritter


Jeg har valgt meg Ingunn sitt kort med denne flotte blomsten.
Likte så godt skygge leggingen og fargene på blomsten. 


Besøk bloggen hennes her



 Min favoritt denne gang ble Tovefryd sitt bidrag.
Kortet hadde fantastiske fargesammensetninger i bakgrunnen og enkelt stemplet over med et sommerfugl stempel.


Besøk hennes Instagram på tovefryd




Min favoritt er også Tovefryd kort med sommerfuglen.

Utfordring for Oktober er Farsdag - Maskulint
den finner du her





3 kommentarer:

  1. Veldig stas å bli valgt som en av favorittene:)
    Tusen takk Jorunn Elin!

    SvarSlett
  2. Congrats to favourites and Benedicte. Hugz

    SvarSlett
  3. Så moro at du hadde mine som favoritter :), tusen takk :). Instagramkontoen min er tovetryd, ikke tovefryd, selv om det hørtes mye bedre ut :D

    SvarSlett