lørdag 21. desember 2019

Inspirasjon jul + dies


Her kommer en liten inspirasjon fra meg helt på tampen av året. 
Desember har vært en veldig travel måned  og da er det godt å sette av litt tid til å roe ned med denne kjekke hobbyen vår. 
Det har blitt noen julekort og her er et av dem. 
Utfordringen vår er jo å lage noe
 jule inspirert og samtidig bruke dies. 
Her har jeg brukt flere ulike dies:
 sirkler, tekst, blad og vimpel dies. 


Kortet er bygget lagvis og jeg har valgt litt gull og glitter på bakgrunnsarkene for å "piffe" opp kortet noe. 
Funnet meg et bildemotiv som tar opp fargene i mønsterarket. Pyntet med blomster, gullkongler, gulltråd og 
stanset ut grønne blader. 
Lagd vimpeltag på langs av kortet med juletekst over. 

Ønsker dere alle en god jul 
og håper dere deltar på utfordringen vår 
nå helt på tampen. 
Gleder meg til å se ditt bidrag. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar