tirsdag 21. januar 2020

Inspirasjon 3 - Klippeark


Denne måneden har jeg lagd to kort inspirasjoner til dere , 
kort til bryllup og barn

Bryllupskort:



 Bryllupskortet er i fargene hvitt, turquise og gull. 
Bildet er funnet på Pinterest ,
 jeg likte så godt den gamle bilen med blomster og Just married skilt på.
Jeg pyntet kortet enkelt med en gratulerer tekst jeg stanset ut, limte den over papirblomstene jeg hadde satt sammen i høyre hjørnet


Barnekort:



Dette barnekortet er lagd i 15x15 cm og på ene siden har jeg stanset ut
 en mønsterbord i både fram og bakside.
Kortet er lagd i friske vår farger i både bildemotiv, blomster og papir.
Ulike størrelser på paneler under bildemotivet.
 Pyntet med et sugerør som jeg har delt i to,
festet blomster over. Klippet ut sommerfugler fra et klippeark og
hadde over Stickers lim -klar med glitter i. 
Gratulerer tekst er stanset ut og limt ved bildemotivet og blomstene.


Kom å bli med på utfordringen vår,
gleder meg til å se ditt bidrag.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar