mandag 3. februar 2020

Vinner Januar


Da er januar over for denne gang og vi har trukket en vinner som ble 



-

Og det er Karin med dette kortet:
Gratulerer så mye.


Ta kontakt med oss på mail så kommer premien i posten
scraptherainbow@gmail.com

Tusen takk for mange flotte bidrag vi fikk i januar.


Så til design teamets favoritter:


Min favoritt denne måneden er bidragt fra Lisbet ( nr 9 )
Hun hadde brukt fine ark og klippeark fra Maja Design i blåtoner.
 Pyntet fint med blomster, tekststempel og hjerter.



Jeg har valgt meg Anne-Eddie sitt bidrag med bilde av reven
Bare lagt min elsk på rever og denne tagen ble så søt med sløyfen og fin tekst



Min favoritt denne måneden er Katrines bidrag, synes det hadde så mange fine detaljer.



Utfordring for februar finner du her
Vi vil se masse RØDT eller ROSA.

2 kommentarer:

  1. Så gøy at jeg ble trekt ut som vinner, i denne runden:)
    Gratulerer så mye til dere andre også:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett