lørdag 21. mars 2020

Inspirasjon -Fargerikt barn


Det har blitt litt scrappetid på scrapperommet i disse rare og uvirkelige tidene vi er inni. Håer du får tid til å kose deg med hobbyen din,

Mitt inspirasjons bidrag er er fargerikt kort hvor jeg har fått brukt masse washi tape. Disse washi tapene handler jeg men er ikke så flink å bruke dem. Jeg fant farger som passet sammen og plasserte småbiter av den ved siden av hverandre.



Etterpå stanset jeg ut teksten birthday. La sort kartong under og da fikk du fremhevet bokstavene .
Stanset ut teksten-happy i sort kartong for å få frem samspillet tekstene imellom. Den ene teksten er uthevet med at den festes dem 3D puter og den andre teksten ligger "nedi" kortet.



Et enkelt bursdagskort men samtidig fargerikt og en god måte å redusere washi tape lageret.

Ha en fin helg.
Kos deg med familie og hobby. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar