tirsdag 21. april 2020

Inspirasjon- høytidelige anledninger




Inspirasjons bidraget mitt er et kort til en femti åring, 
en stor feiring som lar vente på seg i disse rare 
tidene vi nå er inne i.
Tenker det er mange høytidelige anledninger som nå står på vent.

Kortet har masse blonder, bånd , blomster og tyll noe som gir kortet 
et romantisk preg. 
Kortbasen er kraftkartong og den er også basen i alle panelene jeg har på kortet. 
Dus blå, rosa, hvit og kraft sammen passer godt til det romantiske preget jeg ønsket,
passer godt til mottakeren av kortet. 


Valgte meg en enkel tekst som ble stemplet på et sirkelformet panel. 
Stanset ut tallet 50 i hvit kartong . Pyntet med en litt bred tøy blonde med blomstermotiv. 

Håper du har fått tid til å kose deg med hobbyen din i disse koronatider.
Bli med på utfordringen vår.
Gleder meg til å se hva du lager.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar