onsdag 1. juli 2020

Vinner-lag på lag


Da var juni utfordringen over og vi har trukket en vinner ved hjelp av random.org 

og det ble 


- ta kontakt med oss på mailen vår så sender vi premien i posten.
scraptherainbow@gmail.com


Våre favoritter denne runden


Min favoritt i lag på lag utfordringen er Henriette sitt bidrag. 
Dette bryllupskort et var bare helt utrolig lekkert. Hun hadde bygget opp kortet i flotte fargekombinasjoner, brukt nydelige dies, bilde og tekster. 



Min favoritt denne måneden er Lisbet sitt runde kort i friske farger med sommerfugler.
 Synes det var så herlig og friskt i fargene.




Min favoritt denne måneden er Jorunn sitt stilige kort! 
Denne stilen er så tøff - Får lyst å lære mer og bli inspirert av henne.  




Min favoritt i Juni er Guri sitt konfirmasjons kort.
Likte godt arkene og fargene hun har valgt sammen



Tusen takk for alle bidrag som er levert til oss i løpet av dette halv året.
Vi tar ferie i Juli og kommer tilbake 1 august med ny utfordring.

Ønsker alle en riktig flott sommer

Hilsen May-Runa, Kjersti Marie, Trude Julie og Jorunn Elin

4 kommentarer:

  1. Tusen takk May-Runa for så fine ord og for at du valgte mitt kort som din favoritt <3 Gratulerer så mye alle sammen.

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnerne og til topp 3 :-) Tusen takk Trude Julie for koselige ord og at du valgte deg ut mitt kort :-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar Kjersti Marie, så koselig at du likte kortet mutt og at du valgte meg som favoritt :)
    Gratulerer så mye til alle sammen :)

    SvarSlett
  4. Stas å havne på favorittlista :)

    SvarSlett