torsdag 1. oktober 2020

Oktober Skisse

Da var vi jammen i oktober og det er tid for en ny utfordring, og denne gangen har vi valgt å utfordre dere med en skisse. Bruk skissen, snu og vend på den, bytt ut elementer med andre former, men vi må kunne gjenkjenne den på ditt bidrag


Vi er så heldig å bli sponset av Kort og Godt denne måneden.
Dette skriver de om seg selv.

Kort & Godt Hobby er et engrosfirma innen hobby og interiør med hovedvekt på barne-bilder/kopper, dusker i fuskepels, knapper, skinnlapper, mønsterark, stempler, metall-dies, bånd, servietter, invitasjoner og bordkort. Vi har forhandlere over hele landet.

 

Vi designer våre egne produkter.  

 


Dette er premien i Oktober




Her har designteamet lekt seg med skissen:




Jeg har valgt å lage et kort av skissen.
Et konfirmasjonskort med traktor som tema.

Dies - Nellie snellen, Scrapmagasinet 
Mønsterark - Papirdesign 
Stempel - Papirdesign


Jeg har lekt meg meg gelliplate og dies, og fulgt skissen ganske slavisk.






Jeg har laget er herrekort med hipster ark fra Ciao Bella


Elementene mine er montert på 3D puter



Mønster ark Ciao Bella Hipster blokk 6"x6"
Dies - Papirdesign 
Brun kartong Craftemotion
Hvit base - kort/konvolutt pakke 


Da håper vi at dere blir med på utfordringen vår :)

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter


1 kommentar: