søndag 1. november 2020

November - JUL!

Noen timer forsinket, men da var vi klar med ny utfordring. 

Da var vi i november og vi nærmer oss jul, og da sier det seg nesten selv at vi vil se juleprosjekter. Vi legger ingen føringer utover at det må være noe juleaktig.


Tema er JUL

Premien er
Stempel fra Bildmålarna, dies og charms.
Denne premien er sponset av Scrap the Rainbow 




Her er designteamets inspirasjon til dere


Jeg har laget noen enkle kort som har fått gull ark bak mønsterarket.
Det første kortet har fått sirkel tekst i svart og hjort i gull
Mønsterarket er fra 


Kort nr 2 har helt enkelt fått en tekst stemplet på mønsterarket
Stempel fra Kort og Godt
Mønsterarket er fra



Jeg har hevet meg på Slimline-bølgen og lagd to ganske like julekort med bruk av nye dies fra simon says stamp og Papirdesign. Papirene er fra årets julekolleksjon til Papirdesing




Jeg har laget en gaveeske som passer til
en 250g kaffepose og en rull med sjokolade.
Malen er laget av Lill Anita Vik

Papir, spark dies, nordpolen stempel og dies,
samt
halvperler er fra Papirdesign.
Jul i hjerte dies er fra Scrapmagasinet.
Pakken og den lille musa er fra Marianne design 





Denne månedens inspirasjon fra meg er lagd med min venninne nye papir kolleksjon. 
Hun har lagd noen lekre mønsterark til både jul og med barnemotiv motiv . 

Lagde et 10x15 kort som jeg har bygd med paneler og bildemotiv. 
Pyntet med ulike papirblomster, gull blader, kongler og glitter dots. 




















You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar