tirsdag 8. desember 2020

Vinner November

 Da er vi klare til å røpe hvem som ble vinner i november.

Denne tida er vel vår travleste tid med hobbyen vår
og det er mange som har kost seg med å lage jule bidrag.
Takk til alle sammen, vi i designteamet har kost oss med å besøke 
deres blogger og Instagram kontoer.


Og den som er vår vinner er


Bak nr 30 så finner vi Mitt Scrapperi - Monika

med dette bidraget .

Kjekt å få sjokolade som er pakket inn og pyntet så flott.


Gratulerer så mye. 
Ta kontakt med oss på epost scraptherainbow@gmail.com

Så var det DT sine favoritter


Min favoritt denne måneden var Jeanettes fine LO, jeg likte så godt  det fine oppsettet og den fine bruken av restepapir og die cuts.




Jeg falt pladask for Yasmin sitt julekort.
Likte så godt kombinasjonen av stempel, embossing og diecut.
Fikk både jule og vintestemning av å se på dette kortet.




Dette lekre kortet fra Katrines papirverden ble min favoritt😍 
Likte godt designet og hvordan hun hadde pyntet rundt kortet med disse snøfnuggene .








1 kommentar: