mandag 1. februar 2021

Februar farge Rødt - Rosa

 Ja da er vi allerede i Februar og vi er klar med ny farge utfordring. Men først må vi takke alle som tok januar utfordringen med Metall. Så mange flotte og kreative kort, lo og tag dere laget.

I februar så feirer vi både Morsdag og Valentines dag og fargene må selvsagt bli :

Rødt - Rosa

Bruk begge eller en av fargene, men husk at dem må vises tydelig på bidraget du leverer inn.

Premien denne måneden er

Sponset av Ocean Heart.



Inspirasjon fra Designteamet 



Jeg har laget en Lo til min datter og svigersønn fra deres bryllupsdag.  Et digert stempel fra All and create ble stemplet på svart kartong. Embosset i hvitt og fargelagt med fargeblyanter.  Rundt kanten er det brukt frantage embossingpulver.




 
 

Min inspirasjon til dere er i dag en blomstertag i 
duse pastellfarger.
 Tag’en er bygget opp i flere lag, Mønsterkvadrater er dekorert med mønsterark og satt på skrått oppå hverandre. Bildemotiv og en liten tag med tekst på toppen. 


Nedenfor tekst tag’en har jeg satt sammen litt ulike blomster
i fargetonene til mønsterarkene. 
En liten ekstra detalj er to søte små sommerfugler. 






Denne gangen er det et relativt enkelt kort jeg viser, men når møsterpapiret er så fint i seg selv trenger man ikke gjøre så mye med det. Jeg har brukt foliert mønsterpapir fra Prima og kombinert det med speilkartong i fargen rose gold.



Da håper vi at dere blir med på utfordringen vår :)
     Frist 28 februar kl 20.00 


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 kommentar: