mandag 3. mai 2021

Gjestedesigner i Mai - Guri

I mai har vi vært så heldige å få med oss Guri S. som gjestedesigner, vi merket oss Guri som en fast bidragsyter til våre utfordringer og har sett hvor fine ting hun lager, så vi ble veldig glade da hun sa seg villig til å være gjestedesigner. 65-modell frå Sauda. Bur i lag med gubbe, katten Muskatt og dvergpuddelen Timian. Mor til 2 jenter som har flytta heimanfrå. Hun lager hovedsaklig kort, men har også andre hobbyprodsjekter som hun viser fram i bloggen sin

Her er det hun skriver selv:



Stor stas å bli spurt om å vera gjestedesigner hos Scrap the Rainbow nå i mai. Eg finner sjølv mykje inspirasjon i bloggverden, så nå håper eg å kunne inspirere andre med mitt kort.

Til dette kortet har eg brukt dies frå Studio Light (basen) og Papirdesign (joggesko og stjerner).
Mønsterpapiret er frå Kaisercraft. 



Et par bilder av detaljer og innsiden:


Besøk gjerne bloggen min for å sjå andre kort som eg lager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar