tirsdag 10. august 2021

Inspirasjon Burgunder

I dag er det jeg Jorunn Elin som har laget inspirasjons bidrag til dere.

Ny dies (for meg iallefall) fra Studiolight med en stor sommerfugl. Jeg har valgt å lage den sånt som diesen er, men vil nok prøve senere å lage den som en hel sommerfugl.



Pyntet med egen lagede snurreblomster, div andre blomster, blonde av hamptråd, flossy tråd og en tekst dies fra Kort og Godt. 


Mønsterarket har jeg laget selv med stempelpute fra Hampton art og aquarellark.  Lagt på en stensilt og dratt over stensil dimentions fra Sweet Poppy.  Drysset så på glitter, også fra Sweet Poppy. Når det var tørt så kostet jeg av det overflødige glitterpulveret med en pensel. 


Håper du blir inspirert til å bli med oss på August utfordringen vår. 



HER finner du utfordringen



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar