søndag 25. november 2018

Inspirasjon 5 Jul

Da var det tid for å vise fram litt mer inspirasjon, og denne gangen er det Trude Julie som skal vise fram noe nytt og denne gangen har jeg 3 julekort på lager, to ettlagskort og et med diverse bretter.

Først et med stempler fra Waltzingmouse stamps, som dessverre la ned for noen år siden, de hadde så flotte stempler, og disse er fra et sett som var inspirert av norske strikkemønstre. Stempelputene er Versacolor i fargene Burgundy og Black.

Neste kortet er med snøfnuggstempler fra Inkido og Papirdesign, disse er fra noen år siden, det samme er tekstestempelet som også er fra Papirdesign. Det er stemplet med Versamark og embosset med embossingpulver fra Nuvo. Til slutt er det svertet fra kanten med Distress Oxide i fargen Faded Jeans.

Til slutt viser jeg et kort jeg har lagd etter å ha blitt veldig inspirert av Maya Stenshagen, dette kortet. Jeg har brukt gamle papirer fra October Afternoon og kombinert de med husstempelet fra Waltzingmouse Stamps. Er det kanskje flere enn jeg som sparer på de fineste papirene til det perfekte prosjektet? Tekststemplene er fra Papirdesign, fra årets julestempler.

Da håper jeg du blir med på utfordringen vår, det er fortsatt noen dager igjen til den utløper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar