torsdag 29. november 2018

Siste inspirasjon i November

Wow så fort denne måneden har gått.
Nå er det bare 25 dager igjen til julaften.

Jeg har koste meg denne høsten med å lage til julemesse og masse egne julekort som skal sendes til familie og venner. Har noen få kort igjen å lage, til alt er i boks.
Og i morgen er det siste frist for å bli med på vårt utfordring JUL
Den finner dere HER 


Litt inspirasjon fra 


En toffifee eske, kledd med flott papir fra Maja Design.
Stempeltekst fra Papirdesign and woodvene fra SnipArt


Et julekort i lilla med engler.
Stempeltekst fra Staz, glitterpasta fra Imaginations
Dies: Firkanter fra kaBoks, doily fra Cottage Cutz
Englene er stempel fra Blade Rubber Stamps- London


Jeg drikker ikke kaffe, men måtte prøve meg på esken som Torill har laget.
Tilpasset malen til en eske med Te og pyntet den med et fint bilde,
 flott papir fra Maja design, dies og lokket med blomster.


Da håper jeg flere har anledning til å bli med oss i siste liten
Ha en fin torsdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar