søndag 5. august 2018

Utfordring #3

Velkommen til ny utfordring.

Tusen takk for alle som har 
vært kreativ i sommer månedene og lagt inn bidrag hos oss.

Ny utfordringen er valgt utifra navnet på bloggen vår.
Vi elsker begge å bruke mye farger og
vil at alle fargene fra Regnbuen skal være med på det dere lager.

REGNBUEN
Rødt, orange, gul, grønn, blå og lilla

Inspirasjon er fargene





Har virkelig kost meg med å lage kort i Regnbue fargene.
Og det første jeg har laget er en bakgrunn med Distress Oxide
Sykkel dies ble kuttet ut i alle fargene og limt forsiktig sammen til en bue.
All pynten er dotter og tekst striper.



Materialliste 
Aquarell ark, svart kartong og hvit base
Oxide fargene: 
Dotter fra forskjellige leverandører
Tekst striper fra Papirdesign
Sykkel dies

-

Et helt enkelt kort med knapper.
Så kjekt å tenke ut hva jeg har av stasj i regnbue fargene.


Matrialliste 
Hvit kartong til bare og reste ark i svart
Stempel tekst fra Norsk Stempelblad
Knapper



DT Trude Julie

Jeg elsker regnbuer, og jeg elsker å scrappe med regnbuefargene, det blir så usigelig fint og kan brukes både til jublende gratulasjoner og til trøstende kondolanser.
Her har jeg scrappet rett på kortbasen, laget av glatt akvarellark, maskerte et felt og svertet med 7 Distress Oxide blekkputer (splættet litt vann på for å få distresseffekt). Etter at maskeringstapen ble fjernet stemplet jeg stråstemplene med svart stempelpute. Teksten er stemplet med lilla på en liten tekststripe.


Materialliste
Akvarellark
Oxidefarger: Candied Apple (rød) Spiced Marmalade (Oransje), Squeezed Lemonade (gul), Mermaid Lagoon (grønn/turkis), Broken China (blå), Faded Jeans (Indigo) og Seedless Preserve (lilla)
VersaFine farger: Onyx Black og Imperial Purple
Stempel fra Unity Stamps (Insightful Meadowes) og Storyteller

Premien denne gangen er premien en "grab-bag" med stempler fra Unity Stamps:


Da håper vi at dere blir med på utfordringen denne gangen

3 kommentarer:

  1. Eg var vist litt tidlig ute med mitt regnbuekort til forrige utfordring :) Må få laga eit regnbuekort til denne utfordringen også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Ja vi vil gjerne se nytt bidrag fra deg i regnbue fargene :)

      Slett
  2. Flotte inspirasjonsbidrag :-)

    SvarSlett