fredag 3. august 2018

Vinner utfordring #2

Hei! Da er juli vel over og utfordring nummer 2 er lukket, vinneren er trukket ved hjelp av random.org og den heldige vinneren er:

Og den som leverte bidrag nummer 32....


Bodil med dette kortet:



Gratulerer så mye til vinneren.
Ta kontakt med oss på scraptherainbow-krøllalfa-gmail.com



Så var det designteamets favoritter.

Jorunn Elin:
Dette kortet til Karin viste sommer følelse hos meg. Bilder beskriver hvordan sommeren har vært, herlige farger i ark og detaljene.


Trude Julie:
Jeg elsker rene og enkle kort (clean&simple) og regnbuer, så min favoritt denne måneden er Guri med dette herlige hjertekortet:




4 kommentarer:

  1. Gledelig å sjå kortet mitt som ein av favorittane :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren, og til favoritten guri, som deler plassen med meg:) Tusen takk for at jeg ble trekt ut som en av favorittene:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. Så gøy :) mail er sendt :)
    Gratulerer til favorittene :)

    SvarSlett