søndag 17. februar 2019

Inspirasjon Bingo


Hei, i dag hadde jeg en stor plan om å lage et morsdags kort, slik ble det ikke, før jeg fikk sukk for meg, var det et nytt valentines kort som kom frem. Jeg er nok håpløs romantisk.

I dag har jeg brukt Dotter, hjerte og washitape, jeg forelsket meg i Prima sin tape Poetic Rose, noe så yndig.




Jeg har kost meg med mye Prima stæsj, de har kommet med utrolig mye vakkert nå i høst. Jeg har brukt teknikken jeg lært i uke 2 hos Wanderlust, og byttet ut bokstaver med blomster.





Jeg synes det er viktig å pynte alle sider på et kort, og alle sidene er like romantisk.





Hvis du har lyst til å være med på vår utfordring, kan du finne veien ved å trykke her.

Gleder meg til å se det du vil bidra med.

Klemm



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar